Branded!: How Retailers Engage Consumers with Social Media and Mobility

Lese und höre 30 Tage gratis!

Branded!: How Retailers Engage Consumers with Social Media and Mobility

Ab 9,99 €/Monat nach dem Testzeitraum. Jederzeit kündbar.

Branded!: How Retailers Engage Consumers with Social Media and Mobility

Lese und höre 30 Tage gratis!

Lehne dich mit der App von Nextory zurück und finde deine nächste Geschichte unter Hundertausenden von Hör- und E-Büchern.

Teste 30 Tage gratis

Ab 9,99 €/Monat nach dem Testzeitraum. Jederzeit kündbar.





Branded!: How Retailers Engage Consumers with Social Media and Mobility

7 h 45 min
Social media is having a major impact on marketing. It is the glue that leverages the consumers views and opinions across all elements of a retailers business. Retailers are becoming aware that social media offers promising ways they can benefit from it, such as improving brand awareness, listening to consumer sentiments, creating incentives to drive cross-channel traffic and purchases, building content-focused communities to improve loyalty, enticing consumers to try new products, understanding assortment preferences and improving customer service. Analytics are essential to a retailers success in leveraging social media and mobility. The amount of data produced by these new channels is explosive. Quick and effective analysis of this data and resulting actions are essential to achieving business benefit. Analytical tools exist for retailers to listen, learn, react and engage with consumers within and across social media, mobility and other channels. The more a retailer engages with these tools, the savvier it becomes about consumers and their preferences. Written in a blog format to help retailers experience interactive dialog in this rapidly growing communication vehicle, this book will create awareness of social networking and mobile technologies and the significant impact these channels are already having on retailers; provide specific examples of social media and mobility business applications ; explain why companies need to act now; describe the analytical tools necessary to make informed decisions on the data; demonstrate how to use social media to leverage brand equity across the entire business; and recommend a process for building a comprehensive strategy and action plan.

Branded!: How Retailers Engage Consumers with Social Media and Mobility ist als Hörbuch verfügbar.

  • Hörbuch

    Erscheinungsdatum : 2020-07-20

    Sprache: Englisch

    Verlag Hörbuch: Ascent Audio

    ISBN Hörbuch: 9781663700094

Mehr lesen

Was anderen an Nextory gefällt

Einfach super, wenn ich im Auto, Flugzeug oder Zug ein gutes Buch hören kann.

AnitaAnita

Leicht lesbar, perfekt, dass sich Hintergrundfarbe und Schriftgröße einstellen lassen.

PeterPeter

Schneller und netter Kundenservice, gute Auswahl und ansprechende Benutzeroberfläche. Die App wird ständig weiterentwickelt.

AnnaAnna
img

Zigtausende Geschichten

Lies und höre, so viel du magst. Du entscheidest, wenn du dein Abo beenden oder wechseln möchtest.

image

Bücher lesen macht Spaß

Im App Store und bei Google Play wurde Nextory von über 11 000 Lesern mit 5 Sternen bewertet.

image

Deine eigene Bücher-Challenge

Setze dir bestimmte Lese-Ziele und verfolge deine eigene Lesestatistik mit den Funktionen Bücher-Challenge und Lesetagebuch.

visa
amex
master